Sunday, February 3, 2013

hasil mekap simple,mekap pengapit dan lain2.

Assalamualaikum.

ini antara hasil mekap simple,mekap pengapit dan lain2 untuk tahun 2012.
tahun 2012 nama bisnes saya ialah zoey makeup & beauty.
waktu tu hasil mekap saya upload di blog personal saya http://zoeyzauyah.blogspot.com
dan fanpage untuk blog saya iaitu http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage
sekarang nama bisnes saya ialah fabulousiti beauty & closet.


mekap simple untuk CCE pi kenduri.




mekap simple kak ju untuk wedding adik beliau.




mekap simple CCE untuk pergi wedding.




mekap huda untuk majlis sekolah.


mekap simple azeerah untuk pergi wedding.


trial makeup fadliana.



mekap simple untuk pergi wedding.


mekap simple untuk pengapit.


mekap simple pengapit.


mekap simple pergi wedding.




mekap simple mira untuk pergi wedding.




mekap siti untuk pergi weddinga atau jadi pengapit..tak ingat pula.



mekap nieza untuk reunion.





mekap simple cikgu haslina untuk wedding adik beliau.



mekap farhana jadi pengapit.kening asal dia dah dibentuk macam tu.saya ikut saja.





mekap kak su untuk wedding adik beliau.





like fanpage di:


klik iklan nuffnang :)

No comments: