Sunday, February 3, 2013

koleksi hasil mekap bersanding dan bertandang tahun 2012.

Assalamualaikum.


ni hasil mekap bersanding dan bertandang(bersanding pihak lelaki) untuk tahun 2012.
mekap berdasarkan request dari customer jugak.
tahun 2012 nama bisnes saya ialah zoey makeup & beauty.
waktu tu saya upload gambar hasil mekap di blog personal saya http://zoeyzauyah.blogspot.com
dan fanpage untuk blog personal saya http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage
sekarang nama bisnes saya ialah fabulousiti beauty & closet.


mekap Dr.soleh bersanding.
kening tak cukur.Dr.soleha nikah pun mekap kat saya jugak.
boleh tengok kat label 'mekap nikah'.



mekap bersanding kak nurul.
kening tak cukur.kak nurul nikah pun ada ambil kat saya.
boleh tengok kat label 'mekap nikah'.

eyeshadow nampak tak balance kan? tapi sebenarnya sebab cahaya.



mekap tuty bertandang.kening dah dibentuk,saya cuma lukis sikit.




mekap wahida bersanding.
kening tak cukur.





mekap nikah izzatul pastu terus bersanding.kiranya sekali mekap untuk 2 acara sekaligus.


mekap izzatul bertandang.
kening tak cukur.buat natural2 saja.



mekap bersanding rabiatul.kening tak cukur dan customer request
tak nak shading hidung.
rabiatul mekap nikah kat saya jugak.tengok kat label 'mekap nikah'.




mekap rabiatul untuk majlis bertandang.
kening tak cukur.



mekap bersanding,tapi sebelum tu dia nikah.kiranya nikah sekali sanding.




mekap bersanding kak farah.
kening tak cukur.kak farah ambil mekap nikah kat saya jugak.
tengok kat label 'mekap nikah'.




mekap kak syahida bertandang.
kening tak cukur.




mekap kak anna bertandang.
kening dah dibentuk,saya lukis dan kemaskan saja.





mekap nikah terus bersanding(lupa nama akak ni).
kening dibentuk siap,saya lukis semula ja.




mekap kak hamidah nikah terus bersanding.
mekap betul2 natural.tak cukur kening dan tak letak bulu mata palsu.




mekap bersanding kak yani(adik kak hamidah.kenduri 2 beradik sekaligus).
mekap natural.tak cukur kening dan tak letak bulu mata palsu.



mekap bertandang kak yani.
natural jugak.tak cukur kening,tak letak bulu mata palsu.



mekap kak hamidah bertandang.
mekap natural.tak cukur kening dan tak letak bulu mata palsu.



mekap kak baizura bersanding sekali bertandang.
kening tak cukur.kak baizura ada mabil mekap nikah kat saya.
tngok label 'mekap nikah'.



mekap fatin untuk bertandang.
kening dia kedai mana tah salah cukur,jadi camtu.



mekap nikah terus bersanding.kening tak cukur.


mekap adila bertandang(untuk sesi petang dan outdoor photoshoot).
kening tak cukur.





mekap kak amira bertandang.
kamera dan cahaya teruk,mekap nampak hampeh ja T_T
in realiti ok je tau.



mekap zulikha dato seri nik azalan bersanding(sesi malam di dewan).
kening tak cukur.







mekap fadliana bersanding sekali bertandang.
tak bawak baju time nih.





test mekap bersanding.








like fanpage di:
https://www.facebook.com/fabulousiti


klik iklan nuffnang :)

No comments: