Sunday, February 3, 2013

koleksi hasil mekap bertunang tahun 2012.

Assalamualiakum.


ini antara hasil mekap majlis bertunang pada tahun 2012.
tahun 2012 saya guna nama bisnes zoey makeup & beauty dan hasil mekap
semua saya upload di blog http://zoeyzauyah.blogspot.com
dan fanpage blog personal di http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage.
tahun ni dah tukar ke fabulousiti beauty & closet.


mekap bertunang nurzayani.mekap mengikut request.kening dia dah bentuk,saya lukis saja.
nanny request mekap over2 pun takpa.



dah pakai contact lens ni.



tengah mekap ni :)


mekap bertunang kak marziah.kening tak cukur.saya lukis dan kemaskan bagi kemas.
mekap natural guna warna lembut2 macam yang akak ni request :)
tak pakai bulu mata palsu.






saya tak cukur kening customer.saya kemaskan ja.yang ni sebelah dan dikemaskan,
sebelah lagi belum.nampak beza kan.




mekap bertunang(alamak lupa nama nama customer ni T_T).
mekap simple dan natural.
tak cukur kening dan tak letak bulu mata palsu.




mekap ainn bertunang.
kening tak cukur.time ni saya buat teknik hide dan lukis semula.
ainn request mekap tebal2,over2 pun takpa.




mekap bertunang kak irmaida.
request mekap macam mana pun takpa.
kening tak cukur.buat teknik hide dan lukis semula.




mekap fazilah bertunang.
kening tak cukur.lukis dan kemaskan saja.







mekap fazzy bertunang.request macam mana pun takpa.
kening tak cukur.saya lukis semula dan kemaskan sikit.




mekap bertunang mira.
kening dia dibentuk sendiri,saya cuma lukis dan kemaskan semula.
request mekap yang macam mana pun takpa.





mekap kak shahizan bertunang.
kening tak cukur.request mekap yang tak tebal sangat dan tak natural sangat.







like fanpage di:
https://www.facebook.com/fabulousiti


klik iklan nuffnang :)

No comments: