Sunday, February 3, 2013

Koleksi hasil mekap nikah tahun 2012.

Assalamualaikum.


ni hasil mekap nikah pada tahun 2012.
mekap ikut request customer nak yang macam mana.
tahun 2012 bisnes saya dikenali sebagai zoey makeup & beauty dan hasil mekap
waktu tu saya upload di blog personal http://zoeyzauyah.blogspot.com
dan fanpage untuk blog personal  http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage
sekarang nama bisnes saya ialah fabulousiti beauty & closet.


mekap shazlinda nikah.
kening tak cukur.saya lukis dan kemaskan saja.






mekap kak nurul nikah.
kening tak cukur.saya lukis dan kemaskan saja.
kak nurul ambil mekap untuk majlis bersanding sekali :)




mekap Dr.soleh nikah.
kening tak cukur.saya lukis dan buat kemas2.
request nak mekap yang comel2 ;)








mekap izzatul nikah sekali terus bersanding.
kening tak cukur.saya lukis senatural yang boleh.mekap pulak
saya buat yang boleh tahan sampai ke bersanding terus.




mekap nikah rabiatul.kening tak cukur.
dia tak bawa baju nikah time ni.



mekap nikah terus bersanding.lupa nama customer ni.
kening tak cukur.saya mekap camni supaya tahan sampai ke bersanding.



mekap nikah kak farah.
kening tak cukur.mekap natural.akak ni cakap hasil mekap saya
macam jurusolek artis saidatulnisa! wow! (akak ni pernah tengok hasil mekap kak saidatul tau).
akak ni ambil mekap bersading kat saya gak.





mekap nikah terus bersanding.lupa nama akak ni.
kening tak cukur.request buat bagi nampak lain dari biasa tapi cantik lah ;)




mekap nikah kak baizura.
kening tak cukur.mekap soft2.akak ni ambil sekali mekap bersanding.
tak pakai bulu mata palsu.





mekap nikah terus bersanding kak hamidah.
kening tak cukur.mekap yang betul2 natural dan tak letak bulu mata palsu.
akak ni ambil mekap kat saya sekali dengan adik dia dan sekali majlis bertandang mereka.
yang tu tengok kat label 'mekap bersanding'.



mekap mak cik shidah nikah.
ni mak cik kawan saya,saya pun panggil mak cik sekali hihi.
kening tak cukur dan mekap natural saja.


mekap nikah terus kenduri.


mekap nikah akmar.
kening dia memang camtu.saya tak cukur.






like fanpage di:
https://www.facebook.com/fabulousiti


klik iklan nuffnang :)

No comments: