Sunday, February 3, 2013

koleksi tudung yang terdahulu.

Assalamualaikum.


ini antara tudung2 custome made keluaran kami tak lama dulu.
mungkin akan di restock di masa yang akan datang,insyaallah.


keluaran yang sebelum ini atas jenama inspired by zoeyzauyah.
sekarang guna jenama baru iaitu fabulousiti beauty & closet.


AMARAN!
sebarang peniruan dari design2 saya serta pencurian gambar milik saya,
saya berhak mengambil tindakan.ingat ya,copyright of zoeyzauyah.
sesiapa yang mengambil mana2 gambar saya(termasuk save as atau apa2 sahaja) saya tak benarkan.
jika itu berlaku,saya boleh mengambil tindakan tegas dan tindakan mengambil tanpa kebenaran
dikira mencuri dan berdosa.
itu diantara anda dan Allah.siksaan Allah amat perit sekali.terima kasih.
half moon princess.

half moon queen.

half moon flower diamond 1.

hm flower diamond 2.


half moon roses & diamond.


half moon roses & diamond.



like fanpage di:
https://www.facebook.com/fabulousiti



klik iklan nuffnang :)

No comments: