Sunday, February 10, 2013

mekap farra photoshoot tema vintage.

Assalamualaikum.


19.1.13 saya mekap model farra halim untuk photoshoot bertemakan vintage.
mekap photog yang pilih ala2 mekap model kempen jenama dior sebagai rujukan.
rambut saya tak buat.rambut dia memang curl.


P/S: url kat setiap gambar ni url page dan blog sebelum ni.
page dan blog tu dah jadi yang personal.hasil kerja saya sekarang hanya di fabulousiti.


takdak gambar sebelum mekap.lupa nak ambil.so,gambar kiri tu cilok kat fb ja..hahaha..ampun ya ampun.


mekap vintage dari kempen dior tu ala2 smokey eyes sikit.
kita amik inspirasi ja k.bukan 100% sama.
mekap nampak putih dari bahagian lain tu normal k..tambah2 saya ambil guna kamera cokia+flash.
kat luar tak nampak pun beza tu.




photographer: ASM photography


ini gambar dari photographer:-
fb page: ASM photography



photographer: ASM photography


photographer: ASM photography


lawanya gambar T_T..model lawa,gambar lawa,mekap lawa(puji diri yang mekap),MUA dia pun lawa..
eh jap...MUA LAWA? KAHKAHKAHKAH!!! nangis uolss baca part ni.
tak pasal2 betul mua tumpang sekaki.


gambar ni dari photographer:-


photographer: ewalk photography


photographer:ewalk photography



photographer: ewalk photography


ni nak booking ambil gambar tunang ke,kahwin ke,saja2 nak buat portfolio ke,
apa2 je lah sila klik nama2 saya bgi tu ok.link tu..link tu..! ceceh marah pulak dia.



kalau nak tengok hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti.
 

for booking,sila pilih salah satu dari cara ini:-
EMAIL: fabulousiti.bnc@gmail.com
TEXT ONLY: 012-4141421
MESSAGE INBOX: http://www.facebook.com/fabulousiti
kalau lambat reply ke ape ke,sila mesej terus no tel saya tu ya.tapi mesej sahaja.
not calling2 haaa.


tq.

2 comments:

TeRatak ZaFenDi said...

Cantik nye..simple yet nice...Islet selalu takut nak guna warna hitam or silver..but it look nice on you..

Siti said...

teratak: tq hehe.