Sunday, February 17, 2013

mekap ilah nikah.

Assalamualaikum.


3.2.13 pagi tu saya mekap farida,
petang pulak saya mekap ilah untuk majlis akad nikah.


kening tak cukur.
request mekap pink2,natural2.bulu mata palsu dia pilih sendiri :)




sebelum dan selepas mekap.
shading di hidung terpaksa kasi soft2 sebab nanti nampak
kesan pakai speck tepi hidung.



fokus sikit..natural tapi tetap fokus kat mata kasi menyerlah sikit.ceceh haku nih.



full dress for solemnization.



ini gambar dari official photographer.
cantik kan?
credit to photographer: taha khusaimi


kalau nak tengok hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti


kalau nak booking,ada 3 cara:-
EMAIL: fabulousiti.bnc@gmail.com
TEXT ONLY: 012-4141421
MESSAGE INBOX: http://www.facebook.com/fabulousiti
*kalau saya lambat respon,sila mesej terus ke no.tel saya tu ya.
tapi mesej dan urusan kerja saja k.calling2 dan hal lain tidak akan dilayan.tq.



klik iklan nuffnang saya.
tq so much =)



2 comments:

Izzah Azizah said...

nama akak nie ilah.. saya nama dengan adik saya, tapi adik saye tue lelaki. hehe

Siti said...

izzah: owh ya ka? tp saya slalu gak jumpa laki nama cam perempuan.