Sunday, February 24, 2013

mekap kak fyza bersanding.

Assalamualaikum.


16.2.13 mekap kak fyza bersanding.
akak ni tak tinggal kat kulim.tapi dah lupa dari mana.
cuma datang dengan sepupu beliau yang tinggal di kulim.



sebelum dan selepas mekap.
gambar sebelum mekap akak ni pakai contact lens.tapi mata dia berair dan merah.
terus akak ni tanggal tak pakai.kesiannya tau.
request mekap macam mana pun takpa.so,saya gabungkan warna gelap,pink dan beberapa warna lain.
warna gelap tu dalam gambar nampak real sangat gelap dia kan? tapi tu sebab kamera.
realiti kita tengok tak gelap sangat.
kening tak cukur.saya ikut bentuk asal saja.sama jugak,kat kening pun kaler gelap2 akan nampak lagi gelap
dalam kamera saya..nampak cam kening tebal je..yang soft2 macam pipi dan lipstick
dia jadi tenggelam sikit pulak.sebab tu saya nak kamera baru yang sharp T_T
cehh entry mekap jadi entry aduan rakyat la pulak..tak pasal2 betul -.-'



siap =)



cantik kan baju akak ni.kalau tengok real2 lagi cantik.
belakang dia ada ekor uolsss.



terima kasih kerana ambil saya untuk mekap.
mai tempat saya pulak tu.harap maaf kalau ada salah silap.
mekap saya pun bukan perfect 100%.masih belajar dan terus belajar untuk
mantapkan skill.insyaallah.


nak tengok hasil mekap yang lain dan update entry2 terbaru,sila like fanpage di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


untuk booking mekap,kelas mekap dan tudung,ada 3 cara:
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
message only: 012-4141421
inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti






adakah uolss minat nak belajar mekap bridal atau basic?
sila hubungi saya sekarang.yang ni flyers personal bridal class.


klik iklan nuffnang saya.thanks.

2 comments:

UniMeOw said...

cantik!

(smoga impian dpt kamera baru tu tercapai..amin)

Siti said...

thanks.