Wednesday, February 27, 2013

mekap lyza bertunang.

Assalamualaikum.


16.2.13 lepas mekap kak fyza,saya mekap lyza pulak.
mekap untuk majlis bertunang.
kalau tak salah lyza pun bukan dari kulim.tapi tak ingat pulak
dia bagitau tinggal kat mana T_T




sebelum dan selepas mekap.
request nak mekap pakai eyeshadow coklat.bajunya dusty pink tapi
pakai baju kat rumah.
kening tak cukur.mekap dan lain2 buat natural sikit.




ni ambil gambar menghadap cahaya.



close-up tang mata.time ni tak habis mekap lagi.
ambil guna kamera henpon.kulit jadi kaler kuning T_T


terima kasih sebab ambil saya mekap.
harap maaf kalau ada salah silap.


P/S: insyaallah mulai minggu ni saya akan mekap  customer dengan teknik lain
supaya mekap lebih kemas dan cantik.kening pun sama.
gambar pulak saya cuba guna kamera cce.baru clear sikit dari kamera saya.


nak tengok hasil mekap yang lain dan update entry2 terbaru saya,sila like fanpage di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


untuk booking mekap,kelas mekap dan tudung,ada 3 cara:
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
message only: 012-4141421
inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti

No comments: