Monday, March 4, 2013

Kelas mekap basic 3.3.13.zyra,nazihah dan nuradila.

Assalamualaikum.


3.3.13 saya buat kelas mekap basic dengan harga promosi.
minggu ni bz dengan mekap customer tapi saya nak update aktiviti kelas mekap dulu.


kelas mula pukul 11.30 pagi sebab tunggu kak nuradila yang tersekat dalam jam.
habis pulak pukul 4 lebih camtu sebab semua exited bergambar.ahaks!
peserta sepatutnya 4 orang tapi sorang terpaksa tunda ke 17.3.13 sebab anak tak sihat.
so yang join kali ni cuma noradila,nazihah dan zyra.

HASIL MEKAP:

tak boleh derhaka dengan model sendiri,jadi muka dia kita letak dulu..wakaka!
ni lah model untuk demo mekap saya.kak nurul intan payung weewitt! haha.
sebelum dan selepas mekap.kening asal dah lawa cuma berselerak sikit(normal lah).
tapi saya tunjuk teknik hide dan lukis semula,so saya buat semula kening kat kak nurul.
hamik kau! kening ziana zain haku buat! kahkah...nampak garang sikit tapi alang2 nak demo kan.



the kenings! ziana zain puncak kasih kitaaaa...siap nyanyi(kat dalam hati).
ok,saya sendiri pun kena improve lagi bab hide n lukis kening nih.


gambar2 tadi penuh unsur 'nur' sebab guna flash..
gambar ni takde flash.



terima kasih kak nurul sebab jadi model.



ni nazihah.dengan hasil mekap beliau sendiri.








ni zyra dengan hasil mekap beliau sendiri.






ini kak nuradila dengan hasil mekap beliau sendiri.






SEPANJANG KELAS BERLANGSUNG:

mula2 kelas mula dengan teori secara ringkas,lepas tu saya demo kat model dan berhenti rehat jap
dari pukul 1 sampai pukul 2 petang.
ni time rehat.depa semua pi makan,saya dengan kak nurul makan biskut sambil gosip.
gosip hal mak2 datin..dari hal penapis air,insurans sampai ke hal bini2 menteri..
amboi..mak datin sangat uolsss...!



produk bersepah atas meja baru rasa best nak main mekap.



habis rehat sambung balik.giliran depa mekap muka sendiri(praktikal).
semua ada bakat.time ni saya akan tolong explaint dan tunjuk kalau ada apa2 yang perlu.



candid!



candid!



candid.ni gambar dari hp nazihah.



candid.yang ni pun dari hp beliau.



nazihah habis mekap dulu.sementara tunggu depa yang lain siap,
kami amik gambar dulu.gambar dari hp dia.gambar lawa kan?
semua orang pun teruja dengan hp beliau.



masing2 dah jadi vouge dahhhh...hihi.



weolssss...



dapat sijil.module teknik2 mekap pun dapat sekali.



promosi masih berlangsung.jomlah join.harga promosi hanya pada bulan march.
kelas akan datang pada 17.3.13(ahad).hanya tinggal 3 lagi tempat kosong.
booking cepat sebelum full dan saya tak ambil saat akhir tau.


terima kasih pada diaorang sebab join.salah silap harap dimaafkan.banyak2 lah praktis ok.
kami semua enjoy je main mekap.saya pun bukan orang serius sangat.banyak main.
so uolss takyah segan2 kalau nak join ok.


jom like fanpage mekap dan tudung:
 http://www.facebook.com/fabulousiti


tq.

2 comments:

UniMeOw said...

cantiknya depa mekap sdri...

mcm ct yg mekap bg..sebijik!

Siti said...

depa berbakat.