Wednesday, March 27, 2013

mekap bertunang ila 16.3.13

Assalamualaikum.


lama tak online sebab rumah kena ribut.
bilik saya tercabut bumbung habis barang2 rosak termasuk laptop T_T
takpe lah..dugaan.muhasabah diri dan bersyukur jugak untuk tiap2 dugaan.


ok uolss,back to entry..(ceceh cakap omputih).
16.3.13 mekap ila bertunang.
gambar hasil mekap ni guna kamera DSLR.hasil mekap 100% ok.



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur.guna teknik hide saja.
saya tunjuk gambar kat mak,benda pertama yang mak saya cakap ialah "lawa kening".
hehe..mak saya tak tau pun yang saya guna teknik hide dan lukis.
guna earth colour sebab ila nak mekap natural..kalau tak salah la..lupa dah..haha.





















yang ni ambil guna kamera.sebenarnya kening warna coklat bukan hitam atau kelabu.
gambar2 kat atas tu mungkin sebab cahaya la.



gambar hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti


untuk booking ada 3 cara:
sms sahaja: 012-4141421
mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
email: fabulousiti.bnc@gmail.com



tq.

1 comment:

zaza =) said...

berkenan tgk makeup siti..mana tahu zaza khwin nti leh tempah..hehe