Thursday, March 28, 2013

mekap farah bertunang 16.3.13

Assalamualaikum.


16.3.13 lepas mekap ila saya mekap kak farah pulak.
kak kot..wakaka...selalu je nak konpius dengan umur orang pastu panggil kakak.
gambar ambil guna DSLR.takde tipu2.



sebelum dan selepas mekap.
kak farah nak natural2 jugak lah tapi saya suggest yang sedang2.
kening tak cukur.saya buat teknik hide dan lukis semula.















yang ni ambil guna hp.


ni pun guna hp.




nak tengok hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti



untuk booking ada 3 cara:
sms sahaja: 012-4141421
mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
email: fabulousiti.bnc@gmail.com

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

cantik...

farah said...

sebenarnya . umur saya baru je 22. hehehehe . teruknya muka time sebelum tu . huhuhuhu . apa pown memang hasil mekup zoey cantik sgt . ramai yang cakap lawa ari tu . terima kasih sebab jadikan hari penting saya tu menjadi lebih bermakna kt sy ..:)

Salwati Sapei said...

suke tang kening...memang menjadikk;)