Wednesday, March 6, 2013

mekap nikah ainn.

Assalamualaikum.


dulu2 mekap ainn bertunang,1.3.13 hari tu mekap ainn nikah pulak.
rasa macam baru ja mekap dia bertunang,tup2 dah nak nikah dah...
tukang mekap ja tak nikah2 lagik hahaha...


hari tu kan ainn nikah lepas asar tapi saya tulis dalam jadual lepas zohor.
tunggu punya tunggu mana ainn ni tak mai2 lagi..tunggu sampai tertido.
jaga2 ja terpinga2 dah mekap ainn ke belum? wakaka! terus call dia.fuhhhh...!
nasib baik,lepas asar rupanya.


P/S: gambar semua guna kamera DSLR cucucikembun.pinjam yang dia.
gambar tak edit ok.jadi takmo fikir saya edit2 ka apa dah.
sebelum ni pun tak edit tapi kamera sony saya tu buat gambar nampak tak sharp dan macam tipu2.
kening habis nampak tebal.yang ini lebih clear.



sebelum dan selepas mekap.
kulit ainn dan cantik sekarang ni.licin.yang nampak tu cuma bekas2 jerawat ja.
kening tak cukur.saya buat teknik hide dan lukis semula.
main warna soft ja sebab nikah.bulu mata tu milik ainn sendiri.



campur2 warna mekap.kening nampak tak sama warna sangat sebab cahaya
tak balance untuk dua2 belah muka(menghadap cahaya,sebelah cahaya lebih terang sebab dekat pintu).



















selamat pengantin baru.
terima kasih sebab mekap kat saya.salah silap harap dimaafkan.


p/s: kelas mekap masih dibuka.sms saya untuk booking tempat.
kelas mekap basic ada,bridal pun ada.


nak tengok hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti


untuk booking:
sms sahaja: 012-4141421
atau
msj di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
atau
email: fabulousiti.bnc@gmail.com

No comments: