Friday, March 8, 2013

mekap sanding ainn.

Assalamualaikum.


1.3.13 saya mekap ainn nikah,2.3.13 pulak mekap ainn bersanding.
saya ada 3 customer hari tu,ainn orang pertama yang mekap sebab dia bersanding awal.


P/S: gambar semua guna DSLR.takde edit tipu ka hape.
sebelum ni pun tak edit tapi kamera sony saya tu buat gambar nampak macam edit dan tak clear.




sebelum dan selepas mekap.
kali ni mekap terang sikit.kening tak cukur.cuma hide dan lukis semula.
saya rasa kening kali ni lebih ok dari waktu nikah sehari sebelum tu.
keseluruhan mekap guna warna lembut tapi letak terang2 sebab nak bagi tahan lama.



mata ada gelap,ada cerah.tapi saya bagi terang.
mekap lain lembut2 tapi terang jugak.



close-up.
bulu mata tu bulu mata terbaru yang saya suka guna kat customer.
dibuat dari rambut manusia(bulu betul lah).buatan tangan,lebih lembut dan ringan.dia jadi melentik elok.
tak rasa berat dan mengganggu pandangan macam bulu mata murah2 tu.
ini import dari indonesia(antara pembuat,pengeluar bulu mata terbaik dan terpopular di dunia).












cantik baju ainn.



terima kasih sebab mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.



nak tengok hasil mekap yang lain,sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti


untuk booking:
sms sahaja: 012-4141421
atau
mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
atau
email: fabulousiti.bnc@gmail.com


tq.


9 comments:

syafiq aiman said...

cantik sangat! :3

Aida Ismail said...

Cantiknyaaaaa! I like!

NurainSuperr said...

cantik oh !

Siti said...

syafiq: tq.

Siti said...

aida: tq.customer mmg dh lawa.

Siti said...

nurain: tq.

Zumie said...

cantikkk

Siti said...

tq.

Zuraidah said...

cantiknya makeup...
share la kt mana beli bulu mata tu...cantik sgt... ^_^