Sunday, April 14, 2013

kelas mekap pengantin kak mimie.hari pertama.

Assalamualaikum.


3.4.13 dengan 4.4.13 kak mimie belajar mekap dengan saya.
kelas solekan dan dandanan pengantin(personal).
yang ni hari pertama.


student: kak mimie.
mua/pengajar: siti( fabulousiti beauty & closet )
model: najatul amira.


kali ni najatul amira jadi model untuk demo mekap.
najatul memang model pun.model tudung dan baju muslimah.
dia memang berbakat dan ada rupa.muka dia fotogenik.kalau mekap boleh berubah jadi lain2.
kalau ambil gambar pun boleh berubah jadi lain2.body pun ada ciri2 model.
serius saya suruh dia jadi model.kalau nak offer jadi model muslimah sila roger...haha..sempat promote.


kak mimie mai mula kelas mekap pukul 11 pagi.
mula dengan teori secara ringkas.lepas tu saya demo mekap yang pertama.
pastu kak mimie praktikal untuk mekap tersebut.
rehat sejam,masuk balik saya demo mekap kedua pulak.
kak mimie request nak praktikal mekap kedua pagi esok dan mula kelas awal.
ok,no problem.


p/s: semua gambar ambil guna hp saja.kalau ada efek sikit2 tu harap dimaafkan ye.


DEMO MEKAP PERTAMA DARI SAYA.

sebelum dan selepas mekap.
saya tunjuk demo buat kening tanpa cukur.hide dan lukis semula je.















sebelum dan selepas mekap.
ni dah pakai tudung.demo mekap yang pertama ni saya guna warna natural saja.





HASIL MEKAP KAK MIMIE UNTUK SESI PRAKTIKAL MEKAP PERTAMA.

sebelum dan selepas mekap.
hasil mekap dari kak mimie.kening guna teknik hide yang saya demo.



muka najatul jadi iras2 abby abadi lah pulak..haha.






DEMO MEKAP KEDUA DARI SAYA.

sebelum dan selepas mekap.
guna teknik hide juga tapi kali ni produk taknak bagi kerjasama,kening tak tutup dan kemas sepenuhnya T_T











sesi praktikal kak mimie untuk mekap kedua ni buat pada hari kedua.


hari pertama ni lupa nak ambil gambar lain waktu kelas berlangsung.
tunggu entry hari kedua ye.



like fanpage mekap dan tudung saya di:
http://www.facebook.com/fabulousiti



untuk booking mekap,belajar mekap dan sebarang pertanyaan berkaitan kerja,
ada 3 cara:
sms sahaja: 012-4141421
mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
email: fabulousiti.bnc@gmail.com



tq.

1 comment:

nabila azmi said...

sgt suke mekap yg mcm ni!!!!