Monday, April 1, 2013

kelas solekan basic anna dan dayana 17.3.13.

Assalamualaikum.


17.3.13 hari tu ada lagi kelas solekan basic.
sepatutnya 4 orang yang join tapi atas sebab2 tertentu,jadi 2 orang sahaja.
saya ni kalau sorang yang belajar pun saya ajar tau..
maksimum satu kelas basic tu 4 orang,minimun seorang...ewahhh...banyak pulak saya explaint..wakaka.


kelas mula pukul 11 suku camtu lah sebab tunggu kak dayana yang tersesat sikit.
lepas teori secara ringkas,saya demo mekap kat model dan lepas tu berhenti rehat jap.
sambung balik kelas,mula pulak sesi praktikal student2 semua mekap diri sendiri.


HASIL MEKAP SAYA UNTUK DEMO.
kak nurul yang selalu jadi mangsa conteng2 haha.
sebelum dan selepas mekap.kening kak nurul nipis dan tak semak mana pun.
tapi sebab nak demo kat student,saya buat teknik hide dan lukis semula.
kali ni saja letak kaler2 sikit kat muka kak nurul.
lipstick merah ang2 uolsss....uiiii...berseri2 muka kak nurul pakai merah..haha.


tak puas hati dengan bulu mata tu sebenarnya sebab shape tak lawa..kahkah.
nak ajar je pun...ok la tu kan.


kali ni tunjuk teknik mekap mata yang simple je.






gambar ni ambil guna handphone.


yang ni pun guna handphone.


baru siap demo.kening dah lain...


HASIL MEKAP STUDENT UNTUK SESI PRAKTIKAL.
kak anna.sebelum dan selepas.
kak anna pun main kaler rona roni untuk mekap.baguss...berani.
kak anna buat teknik hide dan lukis semula.





gambar ni ambil guna handphone.


yang ni pun ambil guna handphone.


kak dayana.sebelum dan selepas mekap.
kening dah kemas lawa dah.so,kak dayana tak buat teknik hide.






gambar ni ambil guna handphone.


gambar ni pun guna handphone.


SEPANJANG KELAS BERLANGSUNG.
sesi praktikal.
bersungguh2 mekap.bagus2...saya suka..haha.


sepah2 pun saya tak kisah.janji semua belajar dan main mekap.


taraaa...! last sekali dapat sijil dah.




terima kasih kak anna dan kak dayana sebab join.
praktis selalu tau.
minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk tengok gambar hasil mekap dan kelas mekap yang lain,
sila ke:



untuk booking mekap,kelas mekap basic atau bridal dan lain2 pertanyaan,
ada  3 cara:
sms sahaja: 012-4141421
email: fabulousiti.bnc@gmail.com


tq.

2 comments:

are_lin@yu said...

cantik!

Izzah Azizah said...

cantiknyer lah.. kalau lah kak siti ajar sye make-up..aisshhh