Thursday, April 11, 2013

mekap bersanding kak dian 24.3.13

Assalamualaikum.


24.3.13 saya mekap kak dian untuk majlis bertandang.
kak dian adalah bakal biras saya...wakaka..pecah rahsia.




sebelum dan selepas mekap.gambar ni ambil guna handphone.
kening dah dibentuk,saya lukis semula je.
nak tau tak,saya ada masalah kalau orang pakai baju warna merah.
mesti terketar2 nak mekap.hilang idea nak letak kaler apa dan mekap macam mana T_T
harap dimaafkan ye kak dian T_T



sebelum dan selepas mekap.gambar ni pulak ambil guna kamera DSLR.
over cahaya sebab guna flash.
saya rasa...saya langsung tak boleh lawan makeup artist waktu kenduri belah  kak dian..
huhu sedihnya(sebab saya tak terer).




ini bukan bulu mata import tu(takde stock).ni bulu mata biasa tapi saya ada cara bagi dia betul2 lentik.
baru la tak rasa berat sangat dan tak menghalang pandangan mata pengantin.












ok,tetiba je ada tukang mekap kat sebelah pengantin(diri sendiri ler tuuu).
ambil berkat ye puan2...kahkah.


selamat pengantin baru.
terima kasih ye kak dian.salah silap harap dimaafkan.


nak tengok hasil mekap yang lain? sila ke:
http://www.facebook.com/fabulousiti



untuk booking ada 3 cara:

sms sahaja: 012-4141421  *elakkan call,whatsapp dll yang sedara2 dia..haha.

mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti


email: fabulousiti.bnc@gmail.com

No comments: