Sunday, April 21, 2013

mekap kak nora dinner 15.4.13

Assalamualaikum.


15.4.13 saya mekap kak nora dinner.
request nak mekap yang  natural.
terus terang cakap,saya tak puas hati langsung dengan hasil kerja saya kali ni.
minta maaf sangat2 kak nora tau.



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur.guna teknik hide dan lukis semula je.
tak pakai bulu mata palsu.overall mekap memang natural.


natural yang hampir2 tak nampak warna mekap.


minta maaf lah,ambil gambar waktu malam dah.terpaksa guna flash sampai over cahaya bebenau.
tapi nanti masuk dewan lampu oren(ke kuning eh?) mekap akan nampak ok.



terima kasih mekap kat saya.salah silap harap dimaafkan
(memang saya bersalah sebab mekap tak cantik kat kak..ampun tau... T_T)


hasil mekap yang lain,tudung dll sila ke fanpage kami di:


untuk booking ada 3 cara:
sms sahaja: 012-4141421
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kalau lambat respon,sila sms terus no.tel atas ni ok.


tq.

No comments: