Thursday, April 18, 2013

mekap zharif nadiah bertunang 13.4.13

Assalamualaikum.


13.4.13 mekap bertunang zharif nadiah.
takde request tertentu tapi saya buat mekap natural sebab baju pun kaler soft2 je kan.
saja nak bagi overall look tu nampak natural dan soft.
kening tak cukur tapi serius saya terbuat kening yang tak elok kat zharif nadiah.
nampak tak kemas dan shape tak cantik.kalau tengok kat luar mungkin perasan kot kening tak kemas.
dia tak komplen pun tapi saya sendiri tak puas hati.minta maaf sangat2 wahai cik zharif T_T


p/s: semua gambar ni ambil guna DSLR adik saya,so hasil mekap nampak lebih jelas.
orang selalu cakap macam nak ambil gambar ic jeee...dengan background putih.
ada motip tau guna background putih..bukan saja2.
dulu takde background hasil mekap nampak tak 'naik' sebab background caca merba
dengan suasana rumah.now ok sikit lah.


sebelum dan selepas mekap.
kening tu ada unsur2 edit sikit sebab sakit hati tengok hasil kerja sendiri tak kemas.
perasaan dia macam dah musnahkan hari bahagia orang u know? T_T
tapi haip2..gambar customer lain yang sebelum2 ni saya tak edit pun tau.








close-up.saya suka letak bulu mata jadi lentik gini.
baru pandangan mata customer tak terganggu sangat dan dia bagi efek lebih cantik kat solekan mata.


terima kasih ambil mekap kat saya.
salah silap harap dimaafkan(terutama part kening).


hasil mekap yang lain,tudung dan dll,sila like fanpage ini:


untuk booking ada 3 cara:-

sms sahaja: 012-4141421


email: fabulousiti.bnc@gmail.com

6 comments:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kak, cantiknya make up ni. heyy rugi tak kenal akak masa sheila kawin dulu. hehehehhee

inazamri said...

cantik sangat.teringin akak nak mekap camni.tapi ct dok jauh sgt.awesome

annelatief said...

Cantik make up ni..bila dh make up muka customer ni jd mcm ayu raudah pun ader..nak ko make upkan akak dik oi masa akad + nikah..tp ko duk kulim..akak kat alor setar..jenuh nk drive p sana...melainkan ko buat service ke rumah...boleh tak? I pay u extra dgn penginapan ditaja

Siti(zoey) said...

sheila: hehe..insyaallah rezeki mkp untuk acara lain ke nanti?

Siti(zoey) said...

inazamri: thanks kak.

Siti(zoey) said...

annelatief: tq.minta maaf saya mmg x pi lokasi customer.