Wednesday, May 29, 2013

mekap nikah dan bersanding afidatul.

Assalamualaikum.


26.5.13 awal2 pagi saya mekap customer pertama,afidatul.
nikah pagi tu lepas tu terus bersanding.
saya buat mekap yang boleh bawak dari nikah ke bersanding terus.
request mekap macam mana pun tak apa.




sebelum dan selepas mekap.
kejap sangat2 mekap akak ni.kulit cerah dan takde problem kecuali mudah berpeluh sikit.
itu normal lah kan.
kening tak cukur dan tak hide pun.kening akak ni ada shape yang cantik secara semulajadi.




mata saya letak warna sederhana gelap nak bagi menyerlah sikit.
bulu mata saya letak bulu mata palsu dari indonesia(dibuat dari bulu betul).
yang lain saya letak warna lembut je.tapi akak ni plan nak pakai lipstick merah
time bersanding lepas nikah tu..sebab nak bagi nampak lain sikit kut dari majlis nikah(rasanya la).
tak tahu lah pakai ke tak.kalau pakai lipstick merah nampak cantik jugak.




tak pakai tiara(crown) lagi sebab akak ni nak nikah dulu,jadi nak pakai veil gini je.
lepas nikah baru dia akan  pakai tiara untuk majlis bersanding.












cantik :)



terima kasih mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421
jangan call,whatsapp,line,wechat dll.SMS SAHAJA.


mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti


email: fabulousiti.bnc@gmail.com



like fanpage mekap dan tudung di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


tq.

1 comment:

Hunny Kitty said...

blogwalking n follow u zoey~