Tuesday, June 25, 2013

mekap bertunang elmy.

Assalamualaikum.


22.6.13 customer kedua yang saya mekap ialah elmy !
panggil elmy ka emy pun tak tau lah..saya panggil ikut sedap mulut jadi emy..haha..
janji dengar mi,mi kat belakang tu dia lah tu..haha.
ni mekap untuk majlis bertunang lepas zohor.




sebelum dan selepas mekap.
kulit takde masalah kecuali nampak merah.macam sesetengah orang kalau kena panas
kulit dia jadi merah kan? haa camtu lah.so saya bagi muka cerah sikit sebab nak cover merah tu.
kening tak cukur dan tak hide.kening emy nipis,saya lukis dan buat bentuk ja.
overall mekap guna warna lembut.




mata tu campur punya banyak kaler sebab saya nak bagi jadi kaler lain,
alih2 dia dok jadi ungu jugak :p
nasib la lepas blend ada efek warm,pink dan coklat2 sikit kat pelipat mata tu.
bulu mata guna yang indon(bulu betul).
sebelum uolls tertanya2 kenapa mata emy merah,meh nak bagitau..
emy demam panas seminggu,ni lah kesan dia.sampai mata jadi merah.nasib lah dia tak rasa sakit.




kulit emy elok,tu yang mekap nampak bertambah2 glowing.
tapi hari tu muka macam mudah berpeluh sikit,so bawah mata mekap macam
selalu 'lari' sikit.rasanya peluh sebab demam kot kan(saya selalu jadi camtu kalau demam).
kesiannya.







yeaaa...emy cantik.



terima kasih mai mekap.
minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421

mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti


email: fabulousiti.bnc@gmail.com


like fanpage mekap dan tudung di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


tq.




No comments: