Tuesday, June 18, 2013

mekap nikah najihah.

Assalamualaikum.



14.6.13 saya mekap najihah untuk majlis nikah.
sepatutnya nikah lepas asar,tapi last minute najihah bagitau tok kadi ubah waktu nikah di saat akhir.
nikah pukul 11 pagi,jadi pukul 8 pagi dah mula mekap dah.
nasib baik tau,sebab kalau ikutkan malam sebelum mekap tu saya dan family hampir2 pergi
rumah abang saya kat sungai petani dah sebab anak dia nak operate mata.


najihah request nak mekap macam  INI  ok,boleh je.
tapi saya dah cakap siap2,tak akan jadi sama 100%.saya tak berapa ingat campuran warna
mekap kak iedah tu.lepas tu bentuk mata,warna kulit tak sama.
contatc lens warna pun tak pakai kan,so efek dia kurang lah.



sebelum dan selepas mekap.
kulit tak ada masalah.kening tak cukur dan tak hide..saya lukis saja.
mata gelap2 ala2 smokey macam mekap yang najihah request tu.
bulu mata guna bulu dari indon(bulu betul).overall mekap guna warna lembut.
sayangnya tak pakai contact lens berwarna,kalau tak memang dia nampak macam anak patung
sebab asalnya dia dah comel dah.tambah mekap dan kalau pakai contact lens pulak memang lagi lawa nih.
















selamat pengantin baru.terima kasih mekap kat saya.
salah silap harap dimaafkan.



untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421



email: fabulousiti.bnc@gmail.com


like fanpage mekap dan tudung di:


tq.

No comments: