Saturday, June 1, 2013

mekap nikah nurhidayah.

Assalamualaikum.


29.5.13 mekap nikah nurhidayah.
nikah awal,so saya mula mekap pukul 7 pagi.
time mekap tu saya pening2 sikit sebab tido 2 jam ja sebelum tu,nasib semua ok.




sebelum dan selepas mekap.
request mekap tak nak gelap sangat dan tak nak natural sangat.
tak nak bulu mata palsu.kening saya ikut shape asal customer je.
jadi inilah hasilnya.tapi mekap nampak lain sikit dari kat luar sebab saya ambil gambar guna flash.
over tau cahaya kamera ni :p



overall warna lembut.
customer tak bawak baju pengantin,so kite ambil gambar mekap je.



close-up sikit.




terima kasih mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421
sms je tau.jangan call,whatsapp dll.



email: fabulousiti.bnc@gmail.com



like fanpage mekap dan tudung kami di:


tq.

1 comment:

Zaza said...

zaza suka tgk hasil make up siti.teringin nak belajar =)