Tuesday, June 11, 2013

mekap nikah nurhidayah.

Assalamualaikum.


8.6.13 awal pagi mekap nurhidayah untuk majlis nikah.
nikah pagi,so kena mekap awal.


saya pernah tanya dia nak mekap macam mana?
nurhidayah cakap macam mana pun takpa asalkan elok dan meletup...haha.
so,saya mekap bagi sesuai untuk acara nikah dan mekap yang sesuai ikut
keadaan kulit.




sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur dan tak hide.saya guna warna2 lembut untuk keseluruhan mekap.




mata pun sederhana.guna earth colour.




close-up sikit.
saya pakaikan bulu mata palsu dari indon(bulu betul).
happy sebab nurhidayah suka bulu mata dan hasil mekap ni.
dia cakap cantik ! hahaha..tukang mekap yang perasan ni.








cantik baju dan tudung.




terima kasih mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421

mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti


email: fabulousiti.bnc@gmail.com


like fanpage mekap dan tudung kami di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


tq.

3 comments:

misz sheyla said...

ok..cantik... xmelampau sangat kaler nye..

.::: Princess MOMOY :::. said...

mmg sangat cantik. berbeza betul
dear mmg talented

Nursahila Ayub said...

cantik..nampak flawless..awk guna foundation apa ye?