Tuesday, July 2, 2013

sticky post.scroll kebawah untuk entry terbaru.promosi kursus mekap natural RM120 !

Assalamualaikum.


atas permintaan ramai,saya akan buat kelas mekap natural dengan harga promosi !
RM120 sahaja !
saya akan ajar teknik lengkap solekan natural,cara mebentuk kening tanpa cukur 
dan tanpa guna teknik gam,serta saya akan shared produk mekap yang bagus,kalis air dan tahan lama
macam yang saya guna kat customer.
booking kena awal tau.tak tahu bila lagi saya akan buat kelas mekap.ni pun curi2 masa.
untuk maklumat lanjut dan booking sila sms cik siti di no. 012-4141421.




antara contoh mekap natural.
lepas belajar mekap ni boleh la mekap diri sendiri,kawan2 atau family.
tambah2 nak raya ni kan.pergi open house ke,apa2 saja lah acara.
mekap natural yang paling sesuai.




like fanpage mekap dan tudung di:


tq.

No comments: