Saturday, July 6, 2013

mekap bersanding nurul.

Assalamualaikum.


29.6.13 mekap kak nurul untuk majlis bersanding pulak.
sejak mekap nikah lagi kak nurul dah cakap nak mekap natural,
time nikah saya ingat la,time bersanding saya terus lupa..eheh =p
saya hentam je main mekap2.nasib baik la kak nurul jenis yang tak banyak cakap.
dia pun tak komplen bila saya mekap bersanding camni.
nasib baik jugak kawan2 kak nurul cakap mekap cantik(haih...perasan lah tukang mekap ni).



sebelum dan selepas mekap.
kulit tak ada masalah.kening tak cukur dan tak buat teknik gam.
saya ada buat cara lain untuk kemaskan kening dan bentukkan semula.
kalau nak tau meh lah belajar mekap dengan saya hihi.
overall mekap guna warna lembut saja kecuali kat mata.



mekap mata gabungan warna lembut,sederhana dan gelap.tapi tak gelap sangat lah.





















baju ni kak nurul design sendiri kalau tak salah.cantik kan?.



terima kasih mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421


email: fabulousiti.bnc@gmail.com


like fanpage mekap dan tudung di:


tq.





No comments: