Monday, August 19, 2013

mekap ila bersanding.

Assalamualaikum.


17.8.13 mekap ila bersanding.pertengahan tahun saya mekap ila bertunang,
sekarang mekap dia bersanding pula.
takde request apa2.saya main mekap ja.ni pertama kali mekap orang lain selepas bercuti panjang.
sampai terlupa nak letak satu produk waktu mekap ila..nasib baik lah depa cakap mekap ok je pun.


p/s: semua gambar ila ni saya ambil guna kamera phone saja.



sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur dan tak guna teknik gam pun.


mekap mata saya letak warna sedang2.tak gelap sangat dan tak cerah sangat.





lawa baju ila :)



selamat pengantin baru ila.terima kasih mekap kat kami nohhh.
minta maaf kalau ada salah dan silap.


like fanpage mekap dan tudung Fabulousiti Beauty & Ccloset di:


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms dan urusan kerja sahaja: 012-4141421 *call tidak akan dilayan.


email: fabulousiti.bnc@gmail.com


p/s: sertakan acara,tarikh dan waktu majlis bermula,harga berbeza.
mekap area kulim sahaja dan sekarang saya hadkan jumlah customer untuk job mekap.


tq.



No comments: