Saturday, September 14, 2013

mekap bertunang maryatul.

Assalamualaikum.


1.9.13 saya mekap kak maryatul bertunang.
takde request apa2.saya mekap yang sesuai saja.


sebelum dan selepas mekap.
saya plan nak mekap natural je tapi akhirnya saya buat mekap smokey sebab mekap yang terlalu
natural pun susah nak cover dark circle.



mekap mata guna eyeshadow warna sederhana tapi guna teknik smokey.
kening tak cukur dan tak guna teknik gam/hide.saya bagi ada shape ikut bentuk kening customer 
yang asal.warna mekap yang lain saya guna warna2 lembut.
customer tak bawak baju dan tudung bertunang,tak dapat kita tengok sobs..hihi.


selamat bertunang.terima kasih sebab mekap kat saya.
minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap atau belajar mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421(call tidak akan dilayan).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com


sila like fanpage mekap dan tudung Fabulousiti Beauty & Closet di:

sila follow instagram Fabulousiti Beauty & Closet di:
instagram.com/fabulousitibnc

tq.

No comments: