Thursday, September 5, 2013

mekap bertunang nora.

Assalamualaikum.


31.8.13 saya mekap photographer nora mazlan untuk majlis bertunang.
request mekap natural.


sebelum dan selepas mekap.
kening tak cukur dan tak guna teknik hide/gam.saya cuma lukis bagi ada shape sikit.
overall mekap guna warna lembut.



mekap mata tu sebenarnya saya guna warna natural.
tapi tak sengaja 'terhitam' sikit kat kelopak sebab tertenyeh eyeliner.
nak tak nak saya terpaksa letak warna gelap untuk cover.



siap dah.. ;)



gambar ni dari nora sendiri, https://www.facebook.com/NoraMazlanPhotography


gambar ni dari official photographer nora, https://www.facebook.com/Azlanphotography


selamat bertunang.
terima kasih mekap kat saya.salah silap harap dimaafkan.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms sahaja: 012-4141421(call tidak akan dilayan).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*mekap area kulim sahaja.untuk pertanyaan harga mekap,sertakan acara,tarikh dan waktu majlis.


like fanpage mekap dan tudung Fabulousiti Beauty & Closet:
follow instagram Fabulousiti Beauty & Closet:
instagram.com/fabulousitibnc


tq.