Friday, October 11, 2013

kelas mekap basic barbie doll kak suria dan kak shuhaila.

Assalamualaikum.


27.9.13 ada kelas mekap private kak suria dan kak shuhaila
untuk belajar mekap basic barbie doll.


sementara saya masih open kelas mekap ni awak boleh pilih sendiri nak belajar mekap
yang macam mana.natural boleh,bagi besar mata boleh..macam2 lah.kalau berminat nak join
sms/whatsaap: 012-4141421 atau mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
area kulim sahaja dan kena booking awal.tarikh pun boleh pilih sendiri.




ida jadi model saya untuk demo mekap.
mekap barbie doll yang saya ajar ni tak over sangat.kira boleh mekap untuk
keluar pi mana2 saja.fokus tang mata tu.bagi nampak besar.
kening tak cukur dan tak hide.tak guna teknik gam pun.saya ajar cara bentuk secara natural.




demo yang dah siap :)



gambar kiri tu dah siap mekap asas dan mata atas je.yang lain2 belum mekap.
gambar kanan pulak dah siap mekap.




ni kak shuhaila.hasil mekap beliau sendiri.



ni kak suria dengan hasil mekap beliau sendiri.
sorry gambar tak elok sebab cahaya tak cukup..hari tu hujan,gelap...sobs~


last sekali dua2 akak ni dapat sijil :)
terima kasih mai belajar mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.




pilih salah satu yang awak minat nak belajar dan hubungi saya untuk maklumat lanjut.
sms/whatsapp: 012-4141421(call tidak akan dilayan).



tq.


No comments: