Sunday, December 1, 2013

mekap bersanding yanie.

Assalamualaikum.


23.11.13 saya mekap yanie untuk majlis bersanding.
dulu mekap yanie bertunang,lepas tu nikah,ni bersanding,lepas ni saya update
mekap yanie bertandang pulak ;p



sebelum dan selepas mekap.
request mekap terang camna pun takpa.nampak lain pun takpa.
lepas tu terus buat mekap inspirasi dato siti nurhaliza...haha.



mekap ni saya buat teknik lain dari biasa yang saya buat.
berdasarkan request dari customer jugak tau.setiap teknik tak sama sebab ada customer
yang berani main warna mekap dan tak kisah(macam yanie) dan ada yang sebaliknya.
mekap ni bagi muka yanie nampak lain dan memang terang ye.
kening tak cukur dan tak buat teknik gam.saya lukis dan bentukkan saja.
mata guna warna terang campur gelap2 sikit.
pipi dan bibir campur2 warna sampai jadi peach+oren sikit.









nak tunjuk sikit baju yanie.baju cantik macam princess :))





terima kasih yanie sebab mekap kat kami.
minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(call dll tidak akan dilayan).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*sertakan acara dan tarikh majlis.buat masa sekarang mekap area kulim sahaja.


like fanpage:

follow instagram: 

tq.

No comments: