Wednesday, December 4, 2013

mekap nikah fairus.

Assalamualaikum.


22.11.13 awal2 pagi saya dah mekap fairus untuk majlis nikah.
nikah pukul 9 pagi,so memang mula mekap awal.tu pun saya mekap dengan kelajuan
maksima haha.



sebelum dan selepas mekap.
request mekap natural pink2 sikit sebab fairus cakap dia macam tak sesuai dengan earth colour.



kening tak cukur dan tak buat teknik gam/hide.saya lukis dan bentukkan saja.
mekap mata saya campur2 warna bagi seimbang sebab tak nak earth colour menonjol sangat.
pipi,bibir dan mekap keseluruhan saya guna warna yang lembut.



sebab gelap lagi tak cukup cahaya,terpaksa ambil gambar guna flash.






saja nak letak gambar full baju.fairus beading sendiri ni :)
terima kasih ambil mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(call dll tidak akan dilayan).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*sertakan sekali acara dan tarikh majlis.tapi buat masa sekarang mekap area kulim sahaja.



like fanpage:

follow:


tq.

No comments: