Sunday, January 19, 2014

mekap nikah norafzan.

Assalamualaikum.


21.12.13 waktu pagi saya mekap nikah norafzan.sebenarnya saya berkawan dengan kakak dia ;)
dulu mekap nora untuk bertunang,ni kahwin dah.alhamdulilah.
nora nikah dan bersanding pada hari yang sama.
nora pilih pagi tu mekap simple untuk majlis nikah,lepas habis majlis nikah saya touch-up
mekap yang lebih heavy untuk majlis bersanding waktu tengahari(nanti saya update yang tu).
maknanya nora mai 2 kali.untuk mekap nikah dan untuk touch-up ke majlis sanding.
uolss pun boleh kalau nak buat mekap macam ni.harga saya ambil lain dari biasa tapi ada diskaun
sikit sebab untuk mekap kali ke-2 tu cuma touh-up/double atas mekap nikah mula2 tu ja.
tapi kalau ada masa sikit saya suggest ambil 2 kali mekap la..kiranya padam mekap mula2 dan
buat mekap baru untuk bersanding supaya hasil mekap fresh dan cantik.




sebelum dan selepas mekap.
pukul 7 camtu nora dah mai dah mekap sebab nikah awal.
request mekap nikah ni simple2 ja.




mekap mata guna warna soft dan teknik yang simple.
kening tak cukur dan tak hide.haip2 ! jangan cakap kite buat kening tebal ke ape k sebab
memang ikut shape asal kening customer..tapi kalau nak ikutkan kening lebar2 tu trend tau.
pipi dan bibir guna warna lembut2 saja.








siap dah.terima kasih nora mai mekap kat kami.minta maaf kalau salah dan silap.


untuk booking mekap dan belajar mekap:
sms/whatsapp: 012-4141421(jangan call).
mesej di inbox: http://www.facebook.com/fabulousiti
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*sertakan acara dan tarikh majlis supaya senang saya nak check jadual.


like fanpage mekap+tudung+skincare kami di:
http://www.facebook.com/fabulousiti

follow instagram kami di:
http://www.instagram.com/fabulousitibnc

tq.


No comments: