Monday, February 17, 2014

mekap bersanding izzati.


Assalamualaikum.


1.2.14 saya mekap izzati untuk majlis bersanding pulak.
terima kasih ambil mekap dari bertunang sampai nikah dan bersanding :')



sebelum dan selepas mekap.
waktu nikah saya tak puas hati hasil mekap yang saya buat,jadi  waktu sanding ni saya buat elok2 kat pengantin.



kening saya tak cukur dan tak hide.kening asal pengantin terbentuk macam tu,
saya ikut shape asal saja :)
mekap mata gabung2 warna sampai jadi macam tu.pipi dan bibir guna warna lembut2.






siap.selamat pengantin baru..terima kasih mai mekap.
minta maaf kalau ada salah dan silap terutama mekap nikah tu T__________T


untuk booking mekap dan belajar mekap ada 3 cara:-
sms atau whatsapp: 012-4141421(jangan call tau).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*sertakan acara dan tarikh majlis.buat masa sekarang area kulim saja.


like fanpage:

follow instagram:

tq.

No comments: