Wednesday, February 12, 2014

mekap nikah izzati.

Assalamualaikum.


31.1.14 saya mekap izzati untuk majlis nikah.mekap pagi2 sebab nikah pukul 10 pagi.
takde request apa2 tapi jujur nak cakap saya sangat tak puas hati dengan mekap ni.
atas sebab2 tertentu saya tak dapat fokus mekap betul2.last2 tengok balik pic rasa tak cantik sangat.
kesian kat izzati nih tau..walaupun dia kata ok,kawan2 dia cakap mekap ok je pun cuma tak ubah rupa,
tapi saya sangat kesian kat pengantin dan rasa bersalah T____________T
insyaallah tak akan ulang lagi.lepas nih nak mekap cun2 je okeh !



sebelum dan selepas mekap.



mekap mata guna warna soft dan teknik simple.
kening tak cukur sebab kening pengantin dah sedia terbentuk..saya lukis semula ja.
pipi dan bibir guna warna soft jugak.



hasilnya.



pic dari official photographer, azlan photography.
thanks lan bagi share pic ni.


untuk booking mekap sila sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call dan lain2).
sertakan acara dan tarikh majlis.


like fanpage:

follow instagram:


tq.





1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

awesome and fantastic work dear...