Monday, March 3, 2014

kelas mekap personal shahira(smokey).

Assalamualaikum.


15.1.14 saya ajar kak shahira mekap smokey.
kelas personal bukan ramai2 tu.boleh pilih nak belajar mekap yang mana satu dan kak shahira pilih nak belajar mekap smokey.



kawan saya ida yang jadi model hari tu.kak shahira pilih hari biasa untuk kelas mekap ni,
so saya panggil ida ja jadi model..kebetulan ida free time ni.



mekap smokey ni sesuai untuk wedding,dinner photoshoot dan hari biasa pun boleh.
untuk kelas personal sehari ni,saya ajar serba satu teknik lengkap.dari cara pilih warna,jenama dan produk yang bagus,shading,cara bentuk kening tanpa cukur dan tanpa gam,bulu mata,sapuan eyeshadow,celak,
maskara,sapuan pemerah pipi,lipliner,lipstick,lipgloss dan cara buat mekap jadi rata serta tahan lama.



guna lighting biasa :)



ni lah kak shahira.lepas dah siap demo kak shahira kena mekap dan praktikal kat muka sendiri.
ni hasil mekap kak shahira sendiri..kening akak ni dah sedia bentuk dah.cantik kan hasil mekap ni? best ajar akak ni sebab dia betul2 tunjukkan minat dan sungguh2 waktu belajar.saya suka macam ni sebab saya suka nak share ilmu dengan orang lain.tambah pulak orang bayar saya,jadi saya kena ajar betul2.kalau jenis yang tak berapa fokus dan macam kurang minat tu memang sangat rugi.



akhir sekali dapat sijil.selain sijil saya bagi module mekap juga tapi untuk kelas yang sehari macam ni module simple2 saja.kalau kelas mekap yang dua hari saya akan bagi module lengkap.terima kasih kak shahira sebab mai join kelas mekap ni.siap nak join yang 2 hari pulak.insyaallah minta2 jadi sebab best ajar akak ni.


untuk sesiapa yang nak belajar mekap samada yang sehari atau dua hari boleh contact saya.ada 3 cara:-
sms atau whatsapp(jangan call): 012-4141421.
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*area kulim.contact saya untuk yuran.boleh pilih tarikh sendiri.



like fanpage:


follow instagram:


tq.






No comments: