Monday, March 10, 2014

kening tanpa cukur dan tanpa teknik gam.

Assalamualaikum.



hari tu anak menakan saya suruh ajar dan tunjuk cara bentuk kening bagi kemas2.



gambar kiri tak bentuk kening,gambar kanan saya dah bentuk kening.
sambil buat kening dia sambil saya ajar la cara2 bagi kening kemas terbentuk dan natural.
setiap kali mekap orang saya tak cukur kening dan tak buat teknik gam.saya lukis dan bentuk semula.shape pun tak ubah banyak.ikut shape asal jugak,so jangan komplen tau kalau tengok kening macam tebal ke hape.tu ikut shape dia.bukan saja2 boleh ubah shape sebab ni tak cukur tau.motif utama cuma nak bagi kemas terbentuk,bukan ubah bentuk 100%.



gambar kiri tu sebelum bentuk.gambar kanan selepas bentuk.
kening asal anak menakan saya ni tebal susah nak kenalpasti shape asal haha.
tapi boleh ja nak bentuk bagi kemas2.



kalau anda berminat nak belajar mekap termasuk buat kening tanpa cukur dan tanpa gam ni,
boleh join kelas mekap saya.ada 3 jenis,yang sehari dan 2 hari.yang sehari tu belajar satu teknik,yang 2 hari ada 2 jenis pula.samada belajar beberapa teknik lengkap termasuk buat rambut pengantin atau tanpa buat rambut(boleh pilih).tiga2 jenis boleh pilih tarikh sendiri,dapat sijil dan module.area kulim.



pertanyaan dan booking ada 3 cara:-
sms atau whatsapp: 012-4141421
email: fabulousiti.bnc@gmail.com


like fanpage:

follow instagram:


tq.

No comments: