Monday, March 17, 2014

kursus mekap personal norazimah selama 2 hari.

Assalamualaikum.



22 dan 23 february saya ada buat kelas mekap personal untuk student nama norazimah.
ada 3 jenis kursus mekap,dia pilih kursus mekap yang no.2.yang ni belajar 3 teknik mekap lengkap terkini tanpa belajar buat rambut.dia mai dari perak untuk belajar.bagus2...tak kisah mai jauh untuk mencari ilmu.kalau nak tau yuran,jenis2 kursus mekap dan maklumat lanjut sila sms atau whatsapp
 012-4141421(jangan call).



hari pertama.mula2 saya ajar teori termasuk produk2 yang bagus dan lain2.lepas tu saya demo mekap.



demo mekap dari saya.mula2 saya ajar buat teknik mekap natural.ni antara teknik mekap yang paling ramai customer request.tapi saya nak cakap lah,ramai orang confuse dengan teknik2 mekap.sebenarnya natural,smokey,cut crease dan lain2 sebenarnya teknik mekap bukan warna.jadi tak betul kalau ada yang sangka mekap nautral warna coklat saja.mekap smokey hitam saja.TAK ! itu teknik dan boleh guna apa saja warna asalkan tekniknya betul.sebab tu sangat penting untuk belajar teknik mekap secara khusus terutama kalau ada niat nak buat side income dengan mekap2 ni.



demo mekap dari saya.saya ajar buat kening tak cukur dan tak hide guna gam ye.



demo mekap dari saya.



sebelum dan selepas mekap.ni hasil mekap dari norazimah sendiri untuk sesi praktikal.
good job ;)



hasil mekap dari norazimah untuk sesi praktikal.



sebelum dan selepas mekap.demo mekap kedua dari saya.
teknik mekap ni untuk big eyes tapi mata kak nurul(model) memang sepet dan tak pakai lens haha.jadi lah kan nak ajar teknik tu yang penting.yang ni ajar sekali teknik2 shading muka.



demo mekap kedua dari saya.



demo mekap kedua dari saya.



demo mekap kedua dari saya.



sebelum dan selepas mekap.hasil mekap kedua dari norazimah untuk sesi praktikal.
teknik ni nampak senang tapi kalau tak biasa memang susah nak jadi.norazimah sangat berbakat,menjadi dia buat.good job.



hasil mekap kedua norazimah untuk sesi praktikal.



hasil mekap kedua norazimah untuk sesi praktikal.


sebelum dan selepas mekap.hari ketiga untuk teknik mekap ketiga iaitu smokey,saya biar norazimah mekap semua dan tinggal sebelah bahagian mata saja untuk saya demo teknik ni.shading ada ubah sikit.so,sebelah mata(belah kanan) saya demo,sebelah mata(kiri) norazimah mekap.keseluruhan mekap dari asas,kening,pipi,lipstick dan semua2 norazimah yang mekap.



hasil mekap ketiga.semua norazimah yang mekap,kecuali mata belah kanan saya yang demo nak tunjuk teknik dia.


hasil mekap ketiga.semua norazimah yang mekap kecuali mata kanan saya yang mekap sebab nak tunjuk teknik dan cara buat.



hasil mekap ketiga.semua norazimah yang mekap kecuali mata kanan saya yang mekap sebab nak tunjuk teknik dan cara buat.



sesi praktikal mekap pertama.



sesi praktikal mekap kedua.



sesi praktikal mekap ketiga.



dapat sijil.selain sijil norazimah dapat module lengkap teknik mekap yang saya ajar.module kursus mekap yang no.2 ni lain dan lebih lengkap berbanding module kursus mekap no.1 yang sehari.



bergambar ramai2.saya nampak tah hape2 ja sebab hari tu tak sihat.nasib baik dapat habiskan kelas mekap ni tanpa masalah T__________T
terima kasih norazimah mai jauh2 nak belajar mekap.minta maaf kalau ada salah atau silap.tersalah cakap,terkasar bahasa ka kan.norazimah dah pernah mekap2 orang cuma belum pernah belajar secara formal.tapi saya suka cara dia.walaupun dah tau tapi dia fokus dan tak tunjuk pandai atau buat2 pandai.ni sangat penting tau kalau kita nak belajar apa2 sebab kita nak ambil ilmu orang dan orang tu nak bagi ilmu kat kita.biar la kita merendah diri,tak buat2 pandai,tak tunjuk pandai,tak komplen.orang pun syok nak ajar kita dan banyak benda kita akan dapat.bagus norazimah.rajin2 praktis ok :)
terima kasih juga kak nurul yang rela tadah muka bagi kami berdua tonyoh mekap sampai berkali2..
haha.thanks.



pertanyaan dan booking kelas mekap atau mekap,sila sms atau whatsapp:
012-4141421(jangan call).
*buat masa sekarang area kulim sahaja.



like fanpage:

follow instagram:


tq.


No comments: