Wednesday, March 19, 2014

mekap nikah wannur.

Assalamualaikum.


28.2.14 saya mekap nikah kak wannur.dulu mekap waktu bertunang,ni waktu nikah dan satu lagi bersanding.terima kasih ambil mekap kat kami ;)



sebelum dan selepas mekap.
tak ada request apa2.saya mekap ikut kesesuaian saja.
kak wannur mudah berpeluh,tapi dia cakap walaupun peluh2 tapi mekap tahan dari tengahari tu sampai pukul 12 malam! alhamdulilah.


mekap mata saya buat teknik simple dan warna bagi soft.
kening kak wannur ni tak cukur tau.memang kening asal terbentuk macam tu.
saya cuma lukis dan kemaskan saja.
pipi dan bibir guna pink lembut.


sebenarnya secara peribadi la kan,saya suka hasil mekap ni.orangnya pun dah lawa dah.senang lah nak mekap.


siap.nanti saya letak hasil mekap bersanding pulak k.thanks kak wannur ;)



untuk booking mekap atau kelas mekap ada 3 cara:-
sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
email fabulousiti.bnc@gmail.com


booking sekarang untuk harga ni.tapi untuk yang dah booking dan bayar deposit tu tetap dengan harga lama.minta maaf ya :')


like fanpage kami di:

follow instagram:


tq.

1 comment:

sit'Z said...

cantik sangat..ske stly gelap2 mate macam 2..sangat gojes..haha =)