Tuesday, April 15, 2014

kelas mekap simple dan natural.

Assalamualaikum.


5.3.14 saya buat kelas mekap personal untuk fazlyn dan fara.
depa sendiri yang pilih tarikh ni tau.kelas ni personal tak campur orang lain.
jadi  selesa sikit nak belajar betul2 dan tanya apa2 yang patut.


sebelum dan selepas mekap.
mekap ni saya yang buat untuk demo kat fara dan fazlyn.depa pilih nak belajar mekap simple dan natural.


ni hasil mekap yang saya buat tadi.untuk demo kat fara dan fazlyn.
kening saya tunjuk cara tak cukur dan tak guna teknik gam.


lepas saya demo depa kena praktikal mekap sendiri.selain demo,saya akan bagitau juga produk2 yang bagus.depa dapat module dan juga sijil.terima kasih mai belajar dari penang sana nun.
minta maaf kalau ada salah dan silap.rajin2 lah praktis mekap k.



sebarang pertanyaan,yuran dan booking kelas mekap:
sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
untuk belajar kena mai kulim kedah naah.


like fanpage kami:

follow instagram kami:


tq.