Tuesday, April 29, 2014

mekap nikah terus bersanding ann.

Assalamualaikum.


8.3.14 saya mekap kak ann untuk majlis nikah(pagi) dan dengan mekap tu terus ke majlis sanding(tengahari).


sebelum dan selepas mekap.
request nak mekap smokey.


mekap mata mula2 saya buat smokey gold dan brown tapi ditambah warna hitam atas permintaan customer sendiri.teknik smokey macam customer nak jugak.
kening asalnya memang dah bentuk macam tu.saya warnakan natural dan kemaskan sikit2 saja.
pipi guna earth colour.
bibir saya tanya customer nak pink atau earth colour dan customer pilih earth colour,
so saya letak warna peach2.


siap.terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.



untuk booking mekap dan kelas mekap personal ada 3 cara:-
sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
email fabulousiti.bnc@gmail.com
*sertakan acara dan tarikh majlis.buat masa sekarang area kulim sahaja.


booking sekarang untuk harga ni.tapi untuk yang dah booking dan bayar deposit tu tetap dengan harga lama.minta maaf ya :')


like fanpage kami:

follow instagram kami:


tq.

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

cantik hasilnya dear...