Monday, May 5, 2014

mekap bersanding amal.

Assalamualaikum.


29.3.14 saya mekap amal amirah untuk majlis bersanding.


sebelum dan selepas mekap.
request nak mekap yang natural sikit.nasib baik tak cerewet,suka saya tau :p


kening tak cukur dan tak hide.saya lukis dan kemaskan saja.
mekap mata sedang2 dan saya campur2 earth colour.
pipi dan bibir letak pink2 sikit.


siap dah.




dress cantik :)
terima kasih mai mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.
selamat pengantin baru ;)


untuk booking mekap dan belajar mekap ada 3 cara:
sms atau whatsapp 012-4141421(jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp supaya lebih cepat dapat reply.
*sertakan acara dan tarikh majlis.


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

No comments: