Friday, May 16, 2014

mekap bersanding zaleha.

Assalamualaikum.


12.4.14 saya mekap zaleha untuk majlis bersanding.dulu mekap bertunang,lepas tu nikah,
ni bersanding pulak.tq  leha ;)


sebelum dan selepas mekap.
masih dalam kategori mekap natural.mesti pelik kenapa gebu sangat muka zaleha lepas mekap kan?
sebenarnya saya cerahkan warna gambar sebab kamera kami2 ni kalau ambil gambar orang pakai baju putih saturation dia jadi teruk.gelap sangat2 dan oren.tapi dari segi mekap memang tak edit tau!
kalau tak percaya,meh la mekap kat saya dan tengok hasilnya macam mana..insyaallah..haha.


3 warna lipstick berlainan.sebenarnya gambar kiri sekali tu mula2 saja try lipstick warna merah ang2.
tapi saya rasa macam tak masuk sangat2(kalau tengok real2 lah) dan tak nak letak merah terang2 tu.
jadi saya campur2 warna jadi macam tengah tu..natural dan lembut sikit.lepas habis mekap dan siap2 pengantin request nak lip gloss gelap2 sikit,maka jadi lah macam gambar belah kanan tu...TAADAA!


kening tak cukur dan tak buat teknik gam pun.saya bentukkan semula dan buat natural saja.
eyeshadow campur2 warna lembut dan saya buat bagi nampak natural.
bulu mata yang natural jugak.pipi campur2 warna dan waktu ni lipstick saya letak warna lembut(sebelum campur dengan lip gloss gelap sikit kat atas dia).


yang ini pulak selepas dah tambah lip gloss warna gelap sikit kat atas lipstick warna lembut tadi.


minta maaf,kualiti gambar sekejap nampak muka warna lain,sekejap putih..ni sebab
kamera kami2(saya dan adik saya) tak berapa ok lah :'(


siap ;)


waktu ni tengah touch up mekap.gambar ni guna DSLR,clear sikit :)


touch up lip gloss.ni baru lah nampak warna mekap tu jelas sikit sebab guna DSLR dan gambar clear :)


simple tapi cantik.leha nampak macam princess hari tu..hihi..
leha macam tengah pegang clutch tapi sebenarnya handphone..haha.


bajunya cantik..saya suka cutting kat belakang dia.jangan salah sangka,ni bukan baju dari kami tau.
pengantin ambil dari tempat lain.saya letak watermark sebab nak tanda gambar dari blog ni saja.baju hak milik butik lain nahhhh ;D


selamat pengantin baru leha.terima kasih ambil 3 kali mekap.
minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(please jangan call)
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan bakal customer semua sms atau whatsapp sebab lebih cepat kami akan balas.
*sertakan acara dan tarikh majlis(contoh: acara sanding pada tarikh 10.6.14).


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

No comments: