Tuesday, May 27, 2014

mekap bertunang mahani.

Assalamualaikum.


3.5.14 saya mekap mahani untuk majlis bertunang.


sebelum dan selepas mekap.
p/s: mesti ada yang akan tertanya2 "ni guna 360 camera ka?"
jawapan saya sama jugak,meh la try mekap kat saya..haha.


tema mekap saya untuk customer kali ni ialah sweet natural..cewah! haha.
tema ni sesuai la untuk mahani yang comel.
kening tak cukur dan tak hide.saya lukis dan betukkan semula.ikut bentuk kening yang asli jugak ni.
eyeshadow campur2 warna tapi teknik simple dan bagi nampak natural.
pipi warna pink2 dan bibir pulak campur2 sampai jadi natural pink.


siap dah :)


baju comel macam tuan dia.ada bunga2 rose lagi tau.


thanks sebab share gambar.pelamin kawan saya yang buat(mirabilia concept).kebetulan pulak.
tengok kat fb kawan saya tu baru perasan dia yang buat pelamin ni.
lepas tu kawan saya ada share dengan saya gambar majlis mahani.tapi banyak gambar yang pecah
bila saya save.share satu ni pun jadi la kan? cantik kan?


feedback selepas selesai.thanks :')


insyaallah ada rezeki kita mekap2 time nikah pulak k.
selamat bertunang dan tq sebab mai mekap.minta maaf kalau ada salah silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(please jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lebih cepat kami akan reply.
*sertakan acara dan terikh majlis(contoh: mekap tunang pada tarikh 10.6.14)


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:


tq.

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

cantik dan nampak perbezaannya...