Thursday, May 29, 2014

mekap nikah farah.

Assalamualaikum.


23.5.14 saya mekap farah untuk majlis nikah.
p/s: terima kasih kat nurzayanie(yanie),my ex customer sebab rekemen mekap saya kat farah.


sebelum dan selepas mekap.farah ada request nak mekap macam salah seorang customer saya sebelum ni.
boleh ja buat,cuma hasilnya tak lah sama 100% sebab bentuk muka lain,bentuk mata lain,kening lain,
warna kulit lain dan tak pakai contact lens.


kening tak cukur dan tak hide.kat luar nampak jelas jugak lah bulu kening tepi2 tu sebab kening farah tebal sangat2 dan saya memang tak hide kening.saya cuma lukis bagi shape biasa2 saja.
eyeshadow guna teknik dan warna yang simple.
pipi dan bibir warna pink2.


siap.thanks mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap atau belajar mekap ada 3 cara:
sms/whatsapp: 012-4141421(jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lebih cepat kami reply.
*sertakan acara dan tarikh majlis(contoh: mekap acara nikah pada tarikh 10.6.14).


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

No comments: