Tuesday, May 13, 2014

mekap nikah zaleha.

Assalamualaikum.


11.4.14 saya mekap zaleha untuk majlis nikah.
tak lama dulu dah mekap dia waktu bertunang,ni mekap untuk nikah dan sanding pulak.
nanti saya update mekap yang bersanding pulak k?


 
sebelum dan selepas mekap.
saya buat mekap yang natural saja untuk majlis nikah.leha ni lawa sebenarnya tau :)


kening tak cukur dan tak buat teknik hide.saya cuma bentukkan semula natural2 saja.
eyeshadow guna earth colour dan teknik yang simple.bulu mata palsu yang natural.
pipi campur2 warna dan bibir warna natural seakan warna peach.






kat bawah ni gambar dari kamera CCE(adik saya).pengantin perempuan dengan pengantin lelaki kawan sekolah adik saya ;)
.
.



candid !








leha dan kawan dia.
ni gambar guna polaroid adik saya.cun jugak gambar polaroid.rasa macam teringin tapi takyah la..
kalau saya beli mesti tak guna pun haha..


terima kasih leha ambil mekap kat kami.minta maaf kalau ada salah dan silap.
selamat pengantin baru.



untuk booking mekap atau belajar mekap ada 3 cara:
sms/whatsapp sahaja: 012-4141421(please jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami lebih galakkan bakal customer untuk sms atau whatsapp sebab cepat sikit
kami reply.
*sertakan acara dan tarikh majlis(contoh: mekap acara nikah pada tarikh 10.6.14)


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:


tq.



1 comment:

eiylla rehan said...

cantik sangat sis...suke tgk cara sis makeup..ta over sangat...teruskan usaha ;)