Thursday, May 22, 2014

mekap nikah zulaikha.

Assalamualaikum.


p/s: ada jugak orang yang tanya saya guna camera 360 ka ambil gambar customer sampai mekap dan kulit nampak glowing dan flawless?jawapan saya senang saja,mai lah mekap kat saya sendiri.kita tengok lah hasilnya macam mana.bukan nak cakap besar,mekap yang saya buat pun bukan semuanya nampak cantik sangat dan bukan kulit customer jadi flawless 100%,tapi alhamdulilah..kebanyakan customer puas hati.mekap yang cantik,glowing dan flawless dibantu jugak dengan keadaan kulit customer yang elok.kulit yang elok memang hasil mekap jadi lebih cantik.contohnya customer saya kali ni.kulitnya elok,letak bedak pun rata,mekap pun cantik dan senang nak buat mekap efek glowing.

ok,kembali ke tujuan asal..hihi.
3.5.14 saya mekap zulaikha untuk majlis nikah.


sebelum dan selepas mekap.


kening tak cukur dan tak hide.saya lukis supaya kemas terbentuk saja.
eyeshadow campur2 earth colour dan bagi nampak sweet2 sikit.yang penting simple dan natural.
pipi dan bibir campur2 warna sampai nampak peach2 sikit la.


siap.terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah silap.


untuk booking mekap ada 3 cara:-
sms atau whatsapp: 012-4141421(please jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lebih cepat kami akan balas.
*sertakan acara dan tarikh majlis(contoh: mekap nikah pada tarikh 10.6.14)

like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

No comments: