Friday, June 20, 2014

mekap bersanding izuani.

Assalamualaikum.


7.6.14 saya mekap izuani untuk majlis bersanding.


sebelum dan selepas mekap.
customer request nak mekap macam waktu nikah hari tu.natural dan simple saja.
bila nak macam waktu nikah saya tau dah customer nak mekap yang biasa2 ja,tak pakai bulu mata palsu,eyeliner nipis2 dan warna lipstick yang tak terang :)


kening tak cukur dan tak buat teknik hide.saya bentukkan semula bagi kemas saja.
kat dalam gambar ni nampak eyeshadow macam warna putih2 kan? sebenarnya tu warna pink lembut.
saya gabungkan dengan earth colour.buat teknik yang simple dan warna pun tak letak terang sebab customer nak natural saja.tak pakai bulu mata palsu ya.pipi dan bibir warna pink lembut.




siap dah.baju cantik tapi tak sempat nak ambil gambar full.
terima kasih mai mekap kat saya.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan belajar mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lagi cepat kami reply.
*bagitau sekali nak mekap untuk acara apa dan tarikh majlis tu bila.

like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

1 comment: