Sunday, August 10, 2014

mekap bersanding nooraini.


Assalamualaikum.


14.6.14 saya mekap nooraini untuk majlis bersanding.
datang dari jauh ni..thanks sangat2 tau sudi mai mekap sampai kulim ^_^


sebelum dan selepas mekap.
tak ada request apa2 dan sangat okay orangnya.
saya memang sengaja tak buat mekap yang natural sebab nooraini sangat cantik.
kelopak mata dia cantik,pipi dia timbul dan cantik,bibir cantik,semua2 lah saya rasa cantik dan senang nak mekap haha.jadi saya buat mekap yang menyerlahkan semua2 ni.


kening tak cukur.saya buat teknik gam dan bentukkan semula.
eyeshadow saya guna warna yang berlainan dari baju sebab warna baju/tema peach selalunya akan 'makan' atau tenggelamkan kebanyakan warna lain..jadi saya campur2 warna yang berlainan sampai jadi macam ni supaya mata lebih menyerlah.teknik eyeshadow tu pulak dah lama saya tak buat teknik ni.baru saja plan kalau ada customer yang kelopak matanya cantik dan sesuai,saya nak buat balik lah teknik ni.tak sangka nooraini ada kelopak mata macam yang saya fikir :)
pipi warna hot pink yang saya blend supaya nampak natural dan bibir pula warna peach+soft orange+pink.


cantik sangat pengantin kali ni :)




siap dah.pandai posing macam model hehe.
selamat pengantin baru.terima kasih mai mekap dari jauh.minta maaf kalau ada salah dan silap.


untuk booking mekap dan kelas mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp 012-4141421(jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lebih cepat kami reply.
*sertakan acara dan tarikh majlis(contoh: mekap sanding pada tarikh 10.6.14).


like fanpage kami:


follow instagram kami:

tq.

1 comment:

fazilamz @ iLa said...

cantek zoey blend eyeshadow mata