Wednesday, August 6, 2014

mekap bertunang nooraini.

Assalamualaikum.


8.6.14 saya mekap nooraini untuk majlis bertunang.
minta maaf sangat2 kat nooraini sebab hari tu saya mekap dia slow sangat2 saya ada macam2 hal
pulak time mekap tu hehe.


sebelum dan selepas mekap.
tak ada request apa2.


tak cukur kening dan kali ni saya buat teknik gam.alhamdulilah jadi elok :')
saya bentukkan semula dan bagi kemas..tapi masih ikut shape asal kening nooraini.
eyeshadow saya gabungkan warna pink dan warna natural.
pipi dan bibir warna pink lembut.


p/s: kalau nak dapatkan hasil mekap flawless dan tutup parut,jerawat,bintik,dark circle dan lain2 cela,
boleh guna fabulousiti flawless angel foundation keluaran kami sendiri.
maklumat lanjut boleh tengok di sini: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.500382443425451.1073741991.268785106585187&type=3
untuk order boleh sms/whatsapp 012-4141421.


siap dah.terima kasih mai mekap.minta maaf kalau ada salah dan silap.


yang ni saja nak close-up sikit gambar kening.gambar atas tu kening asal nooraini.
gambar bawah pulak selepas saya hide buat teknik gam.saya lukis dan bentukkan semula.
nampak lebih kemas dan terbentuk kan? alhamdulilah.



ni gambar yang nooraini share.cantiknya :)
thanks sebab sudi share :)



thanks sangat2 :')


untuk booking mekap dan belajar mekap ada 3 cara:-
sms/whatsapp: 012-4141421(jangan call).
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
*kami galakkan untuk sms atau whatsapp sebab lagi cepat kami reply.
*bagitau sekali mekap untuk acara apa dan tarikh majlis tu bila.


like fanpage kami di:

follow instagram kami di:

tq.

1 comment: